שנה טובה... שנה באה...

הדרכה לעיצוב שולחן החג? יש רבות... ומשובחות......
שולחן ראש השנה, אווירה רוחב (צילום: צילום ועריכה טטיאנה פאוטוב)
התמונה ברשות ובאדיבות גלי צוק
רעיונות למתנות לחג? יש המון..... מתנות קנויות...  מתנות DIY...
Karen_B DIY  כפות עץ צבועות copy
התמונה ברשות ובאדיבות קרן בר
רעיונות לכרטיסי ברכה? לא חסר... 
התמונה ברשות ובאדיבות אביבית ירקוני-כהן
אפילו אני תרמתי את חלקי הצנוע...

תודה.
מה שאני רוצה לכתוב לקראת השנה החדשה זה לא הדרכה, עצות ורעיונות.
אני רוצה לכתוב תודה.
והראשון הוא ריבונו של עולם.
תודה על כל מה שאתה נותן לי רגע רגע ושעה שעה.
התמונה ברשות ובאדיבות: שויתי-אומנות מעוררת השראה
וכל התודות שאכתוב בהמשך הן חלק מהתודה הענקית והבלתי נגמרת לך. על השפע.
על הכוחות, על הדרך החדשה שהתחלתי בה.... על הדרך הישנה שאני ממשיכה בה......
ועל שהן מזינות זו את זו...
תודה!
תודה לאיש שאיתי שתומך ומעודד ומקשיב ושסובל את כל השיגעונות שלי.......
תודה לכל אחד ואחד מילדי על מה שאתם... מאירים, נפלאים ו... כל כך תומכים.
ובעיקר תודה ענקית לא', בני האמצעי, שהוא זה שמשתגע איתי.......
הוא זה שמוצא דברים ברחוב וסוחב אותם הביתה (בלי שש', בתי היקרה, תשים לב לזבל שמגיע באישון לילה....)...
הוא זה שמשייף וצובע.... טוב, נו. כשאני לא עושה את זה....
הוא זה שמלמד אותי את רזי האינטרנט, הפייסבוק..... ובעצם, כלשונו, הבלוג הוא לא של אמא, הוא שלנו.......
הוא מטביע את סימני המים על התמונות...... בודק את סטטיסטיקות הכניסה לבלוג......
הוא.....
תודה לך בן יקר!
ותודה לך ה' שבסטטיסטיקות הכניסה לבלוג נרשמו מעל 1000 כניסות מאז הקמתו. לפני כחודש.
נכון ש200 מתוכן זו אני. מתלהבת......
אז תודה על כל שאר ה800. שזה אתם! שקוראים, מקווה שנהנים, מקבלים נקודה למחשבה או שתיים, משתפים...
כמובן שזה אומר: תודה לכם, קוראי הבלוג!
ותודה לצ' גיסתי היקרה, שמכירה אותי כבר שנים אבל דווקא בעקבות הבלוג הגתה את הרעיון לפרוייקט החדש והייחודי בשיתוף מחלקת הרווחה שהיא עובדת בה. תודה לך צ' היקרה על האמון, על הדחיפה ועל התקתוק!
תודה לש' אחותי הנפלאה שתומכת, מעודדת, מקשיבה לכל מחשבה והגיג. קוראת את הפוסטים לפני עלייתם לאוויר, מאירה, מזככת, מזקקת....... המון המון תודה לך!
תודה להורים הנפלאים שלי על התמיכה. ותודה לה' שאתם בריאים. למדנו בשנתיים האחרונות שזה ממש לא מובן מאליו..........
ותודה למכללת קווים שלמדתי בה הום סטיילינג ולליאת ולליאורה שלמדתי וממשיכה ללמוד מכן כל כך הרבה... וממשיכה להתייעץ, לנדנד.....ואתן תמיד שם, עונות ומייעצות בכיף.
ותודה לכל החברות הנפלאות משם שתומכות, מפרגנות, מייעצות...
תודה ליעל חברתה של אחותי שבסבלנות של גננת המסבירה לילדה קטנה ובכישרון של צלמת ענקית נותנת טיפים ועצות... ועוד מעט גם מצלמה.....
ותודה.......
רק לשבת ולכתוב את כל התודות-  זה מרגש, ממלא ומגדל......
ויש עוד כל כך הרבה...
אסיים בתודה לך אי' בני היקר ולמורה שלך לנגרות, צ'.....
מדהים! אתה עובד כבר כמעט שנה בעמל, רגישות ודיוק על בית בובות לאחותך.....
וכולך.... בן 9!!! תודה לך, בן מתוק! וגם תודה מי' שחיכתה בקוצר רוח ליום הולדתה שהיה בשבת כדי לקבל ממך סוף סוף את המתנה הנפלאה שהכנת לה בשמחה כה רבה.....
תודה!
ותודה לך שנת ה'תשע"ה המסתיימת. ותודה לך שנת ה'תשע"ו הנפתחת.
תודה על כל צעד שהיה.
תודה על כל צעד שיהיה.
התמונה ברשות ובאדיבות: שויתי-אומנות מעוררת השראה
תודה.

על מה אתם מודים?....
אשמח שתכתבו לי. פה בתגובות.

שנה טובה, מאירה, שמחה ומבורכת!
שלכם,

אורית



ותודה לגלי צוק ולשויתי על הרשות להשתמש בתמונות שלהם המוגנות בזכויות יוצרים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר