חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

אני ממש רוצה שתבואי לעצב לי את החדר.
אני מתביישת להכניס אנשים לחדר שלי כמו שהוא עכשיו.
החדר עכשיו נראה כל כך מוזנח שאני מרגישה שכרגע החדר לא משקף את המקצועיות שלי ואת המקום של הייעוץ בבית הספר.
אני מרגישה שהחדר לא משקף אותי!
אני רוצה ליצור חדר שיעצים את המקום של הייעוץ
חדר שאקבל בו הורים בצורה מכבדת
חדר שאדריך בו מורים בצורה מקצועית
חדר שיהיה כיפי לילדים
חדר שיהווה פרס עבור הילדים.
חדר שיהווה מרחב רוגע וטיפול.
חדר שיתן מענה לביטוי פיסי, רגשי, יצירתי וקוגנטיבי.
על בסיס הכלי: גש"ר מאח"ד.
אז...
בחדר קטנטן עם נתונים מאתגרים ותקציב מהודק
יצרנו
אזור לישיבות וקבלת הורים
יצרנו פינת קריאה - להעשרת הדמיון ופיתוח הקוגניציה
פינת יצירה- לביטוי רגשי והרחבת הדמיון
פינת משחק- שמכילה משחקים רגשיים הנותנת ביטוי לעולם האמונות והערכים של הילדים
פינת השתולללות - לביטוי פיסי, גופני
פינת רוגע- פשוט ככה. כדי להירגע....
פינת חוזקות- כדי שנמצא איזו חוזקה תתן לנו כלים להתמודדות.
וגם אחסון לכל התיקים האישיים והחומרים המקצועיים.
ועכשיו?
הילדים והמורים עומדים בתור....
כולם רוצים לזכות לחוות את החדר.
החדר הפך לפרס.
עבור כולם.
אז....
מה דעתכם?

ברוכים הבאים לחדר המרגוע, הטיפול והייעוץ! עיצוב וצילום: אורית לוי


קיר יצירה, תוספת גופי תאורה. ו... שמתם לב למנעולי הארון? כל פרט טופל. עיצוב וצילום: אורית לוי
עוד מבט...:) עיצוב וצילום: אורית לוי

מי בא לצייר על (גליל הנייר שעל ה)קיר? עיצוב וצילום: אורית לוי

פינת קריאה והתרגעות. עיצוב וצילום: אורית לוי


ויש שולחן ישיבות מפנק. עיצוב וצילום: אורית לוי


גם הדלת קיבלה טיפול ראוי...:) עיצוב וצילום: אורית לוי

מעגל החוזקות הדידקטי הפך לקומפוזיציית תמונות באווירת ילדות. עיצוב גרפי: רעות פרנקל עיצוב וצילום: אורית לוי

פינת משחקים רגשיים. גם השרפרפים קיבלו טבילת צבע. עיצוב וצילום: אורית לוי

כן... ככה החדר היה נראה לפני. זו היתה נקודת ההתחלה..:)




ארון, פינת קריאה, פינת משחקים, פינת יצירה: איקאה
משחקים: נתת-קבלת! משפחה של משחקים ערכיים של Michal Laufer-Ram
שטיחי pvc: דוד ונתנאל כהן • מבחר הטפטים
גרפיקה חוזקות: רעות פרנקל עיצוב פנים
גוף תאורה צהוב: טווילנגן

גם אתם רוצים מהפך בבית? בקליניקה? בחדר הייעוץ?
מוזמנים להתקשר אלי או למלא את פרטיכם בקישור ואבוא לעצב לכם מרחב שהוא פרס.

שלכם,
אורית

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

זאת אני. גם למי שכבר מכיר