אלף. בית כחול לבן מארחת את: אהובה דגמי ויזל


ברוכה הבאה! ספרי קצת על עצמך.
שמי אהובה ואני בת 56 נשואה ואמא לשלושה גברברים , גרה במושב בית אלעזרי.
אני אחות מוסמכת העובדת בעשרים + השנים האחרונות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית חולים אסף הרופא.  בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות, עוסקת בהדרכה ובוחנת מטעם משרד הבריאות בקורס על בסיסי בטיפול נמרץ ילדים. קדמו לעבודתי בבית חולים 10 שנים בהן הייתי אחות בטיפת חלב בהן עסקתי בעיקר בקידום וחינוך לבריאות.  
גדלתי ברמת גן בבית שהיו בו נגיעות רבות של אומנות. מהילדות אני בתחומים שונים של אומנות ורק בעשרים השנים האחרונות האומנות הפכה חלק בלתי ניפרד מחיי היום יום שלי. בביתי במושב יש לי את פינת הקסם שלי, סטודיו מעץ ממוחזר שהוקם ברפת הישנה שלנו ובו אני מבלה את רוב שאותי הפנויות. בתחומים השונים בהן אני נוגעת אני בעיקר אוטודידקטית ולומדת רבות תוך ניסוי ותעייה. אוהבת לשלב בין מגוון רחב של אומנויות מפסיפס,קרמיקה, פימו, נייר וכל דבר שמזדמן לי לגעת בו. נהנית לקחת מוצר ליד ו״לשאול אותו״ מה היה רוצה להיות? מעבירה סדנאות בהן אני בעיקר מלמדת טכניקות עבודה וכיצד ליצור ממה שעומד מול העיניים ופחות ל״העתיק״ את מה שהכנתי. עוזרת לפתוח את הראש ולצאת מאזור הנוחות.
אני יוצרת תמונות,שלטים, בובות לתליה ,ציפורים,פעמונים . אותיות לנוי או לתליה, אגרטלים, קופסאות. בעצם הכל מהכל.     

איזה מוצר שמבטא ישראליות/ ציונות/כחול לבן את מציעה במבצע לקראת יום העצמאות?
המוצר שאני מציעה הוא אחד הסמלים שאני חושבת שמייצגים כל בית, ואת מרכז החיים, שלט למטבח.
בנימה אישית: "כחול לבן"- מה זה בשבילך?
כחול לבן מבחינתי מסמלים טוהר וניקיון. אוויר נקי לנשמה. הלבן הוא הקנבס של חיינו בו ניתנת לנו האפשרות למלא אותו בתוכן ובצבעים כל יום מחדש. הכחול הוא העומק שניתן לתוכן שניצור.

ואיזה טיפ בנושא הלבשת הבית תרצי לתת לקוראים?
אתן לקוראים שלך הדרכה לשדרוג מגירה ישנה:
ניקח מגירה ישנה, נשייף אותה וננקה משאריות אבק.
לאחר מכן נצבע בצבע יסוד ונשייף שוב.
כדי להוסיף נגיעות יישון נצבע בחלק מהמקומות המיועדים בצבע חום כהה ונעבור על מקומות אלה עם נר.
מעל הכל נצבע בצבע בגוון הרצוי ,ונשייף לאחר הייבוש באזורים המכוסים בנר. נחשוף את הצבע החום.
בפנים המגרה ניתן להדביק טפט ,או נייר צבעוני או לצבוע כראות עינינו.
בהצלחה!
ולסיום: איזו הטבה יקבלו קוראי הבלוג?
קוראי הבלוג יקבלו את שלט במטבח או שלוש תמונות קנווס 20/20 במחיר שנותיה של מדינת ישראל-
68 ש"ח.
ואיך קונים?
פונים אלי לטלפון 0537345726 או דרך דף הפייסבוק שלי.

ומילה שלי, של אורית, כמלבישת בתים ויוצרת DIY:
אתם כבר יודעים שאני אוהבת מגירות.
יש אפשרויות רבות לשלב אותן בהלבשת הבית.
כמדפים, כמיכלי איחסון, כעציצים ועוד.
תנסו את ההדרכה של אהובה ותחזרו לספר איך יצא.
בנוסף, תמונות הקנווס הצבעוניות של אהובה יכולות להשתלב בכל קיר קטן או פינה קטנה שלא ידעתם מה לעשות איתה.
בהצלחה רבה!

ואם לא ברור לכם איך לשלב פריטים כאלה או אחרים בהלבשת הבית,
מוזמנים להתקשר אלי.
אורית
0527203802

ודרך אגב, נרשמתם כבר לקבל עדכונים מהבלוג?
כדאי לכם להירשם עכשיו.
יהיה שווה!







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר