אלף. בית כחול לבן מארחת את: נילי וייס "חיננילי"

ברוכה הבאה! ספרי קצת על עצמך.
שמי נילי וייס, אמא לשמונה, ומעצבת גרפית בעלת המותג "חיננילי – מתנות לבית ולמשפחה".
מתגוררת ברמת הגולן למעלה מ-20 שנה.
לאחר שנים רבות בעיצוב לדפוס, רציתי לגוון וליצור מתנות שנותנות ערך אישי מעבר לשימוש היומיומי בהן. וכך נולדה 'חיננילי' שזה בעצם מתנה חיננית שהייתי רוצה בשבילי (וזהו גם שילוב של שמי).
אילו מוצרים לעיצוב והלבשת הבית את יוצרת?
המוצרים שלי לעיצוב והלבשת הבית, הם מוצרים מעוצבים באופן גרפי, ומצד שני שימושיים ופרקטיים.
לדוגמא:
ראנרים לשולחן, שמיועדים גם להגשה כל כלים חמים.
כיסויים לפלטת שבת עם הדפסים רקומים בעבודת יד.
תחתיות לסירים מעץ, בעיצוב מדליק.
איזה מוצר שמבטא ישראליות/ ציונות/כחול לבן את מציעה במבצע יום העצמאות?
אני מציעה זוג תחתיות לסיר בכחול לבן, עם הכיתוב 'פשוט טעים'.
מה יותר מתאים להגשה מתחתית שמחכה בדיוק לזה.
לקניה כאן.
בנימה אישית: "כחול לבן"- מה זה בשבילך?
כחול לבן בשבילי זו עבודה עברית.
כל המוצרים שלי מיוצרים בארץ (רובם הגדול אצלי בסטודיו מהעיצוב ועד הביצוע), וקיבלו תו 'מיוצר בישראל'.
הכיף הגדול שלי, זה שאנשים קונים את המתנות כאן בארץ עבור קרובים בחו"ל, או כאלה שמזמינים אותן דרך 'אטסי'.
עוד משהו שהיית רוצה להוסיף?
זה כיף להלביש את הבית במוצרים ישראלים, כך אתה בעצם תורם פעמיים, גם לעצמך וגם ליוצר ישראלי שמייצר עבורך.
ואם המוצרים הם גם שימושיים ולא רק פריטים מעוצבים, זה כיף גם להעניק אותם כמתנה (גם לעצמך).
ומילה שלי, של אורית, כמלבישת בתים ויוצרת DIY:
הפרטים הקטנים עושים את ההבדל.
נילי מציעה פריטים פרקטיים ושימושיים ועם זאת מעוצבים ובעלי צבעוניות עשירה.
כל מטבח ייראה מולבש יותר כשעל וו התליה תלוי סינר מעוצב מתאים לצבעוניות המטבח.
כל שולחן ייראה מעוצב יותר כשתחתיות הסירים מעוצבות ותואמות לכלים.
כל כוס קפה תהיה מפנקת יותר כשהיא מונחת על תחתית משמחת.
שימו לב לפרטים הקטנים והחינניים הללו!
הם עושים את כל ההבדל!

רוצים עזרה בשיבוץ הפרטים הקטנים בהלבשת ביתכם?
מתלבטים?

מוזמנים ליצור קשר!
אורית





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

"מה? אתה מרשה לאשתך לעסוק בעיצוב פנים?"