אלף. בית כחול לבן מארחת את: תרצה טלר

אנחנו ממשיכות!
זוכרים שאנחנו בתוך תוכו של מיזם "אלף. בית כחול לבן"?

ברוכה הבאה! ספרי קצת על עצמך.
שמי תרצה טלר נשואה לחקלאי (ירקות עלים, אם שאלתם) ואמא לחמישה מתוקים.

אילו מוצרים לעיצוב ולהלבשת הבית את יוצרת?
אני מייצרת אריחי קרמיקה בעבודת יד בסטודיו שלי "טלר אריחים וקרמיקה" שנמצא בחולות חלוצה שבנגב המערבי.
איזה מוצר שמבטא ישראליות/ ציונות/כחול לבן את מציעה במבצע לקראת יום העצמאות? 
לכבוד יום העצמאות אני מציעה לכם אריחי אותיות כניסה לבית ב 35% הנחה!!!
בצבעי הדגל, בעיצוב ישראלי.
שמקבל השראה מהמקום המדהים שאני גרה בו.
אויר מדבר שפע של טבע צמחים וציורים.
אני מזמינה אתכם לבקר כאן. לראות חקלאות חלוצית על גבול ישראל מצרים.
בנימה אישית: "כחול לבן"- מה זה בשבילך?
כחול לבן זה בשבילי במשך כל השנה להפריח את המדבר(:

איזה טיפ תרצי לתת לקוראים?
הטיפ שלי:
רוצים לצייר? תדאגו לעצמכם לציוד איכותי וצאו לטבע. תהיו עסוקים בכל היופי שיש סביבכם וההשראה תבוא לבד...
מוזמנים לדף העסקי שלי.

ומילה שלי, של אורית, כמלבישת בתים ויוצרת DIY:
אריחי קרמיקה מצויירים יכולים להשתלב בפינות רבות בבית, ולא רק במטבח.
הקרמיקה היא חומר טבעי וחם ולכן האריחים יוסיפו חמימות לפינות רבות בבית.
והציורים העדינים שמעטרים את האריחים מוסיפים צבע ועדינות.
אז, מה אתם אומרים?
איפה תשלבו קרמיקה?

מתלבטים?
מוזמנים ליצור קשר.

אורית
















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר