תוכנית מגירה- הדרכה לשידרוג מגירה ישנה

מגירות........
אני מוצפת במגירות.....
למה אני מוצפת במגירות?
כי אני אוהבת מיחזור וחידוש ושינוי ייעוד וחיים חדשים לרהיטים ישנים.
אז...
בעקבות הפוסט על הכסאות......
הוצפתי בכסאות.......
ובעקבות בקשתי למגירות.....
הוצפתי במגירות......

ולשאלתכם....
במשפחת XXXXX נצבעו המגירות בעבודה משפחתית משותפת ויפה....
עוד מעט הן ייתלו...
ולשמחתי ולשמחת כולם- אין גבול...

ובינתיים....
מה עושים עם המגירות שלא התאימו לפרוייקט?

מצפים אותן בבד
ומצלמים לכם הדרכה.

מה צריך?
1. מגירה ישנה.
2. שאריות בדים שמשתלבות יפה ביחד.
3. מספריים.
4. אקדח סיכות+סיכות תואמות.
5. עיפרון לסימון (לא חובה......)
מתחילים בהידוק הבד לתחתית המגירה.
לא לפני שבדקנו שאורכו מתאים לכל היקף המגירה.
אני בחרתי לצפות רק שלוש מפיאותיה של המגירה, כי החזית שלה חמודה בעיני.
מהדקים את הבד לצד הפנימי של המגירה.
חותכים מלבן של בד נוסף בגודל המגירה+ שוליים.
מקפלים את השוליים ומהדקים את הבד ל"ריצפה" של המגירה.
ו........
הנה היא.....
מולבשת ומאורגנת לכל תפקיד שתייעדו לה.........:
תפקיד אפשרי:
חניה לארנק, למשקפיים, למפתחות ולמעטפות הדואר שתמיד מתבלגנות...........
תפקידים אפשריים נוספים:
- איחסון נעליים
- איחסון צעצועים
והאמת? כל דבר שטבעו להתבלגן- אם נניח אותו בתוך קופסא יפה או מגירה יפה- הוא ייראה מאורגן ומסודר.

רוצים רעיונות נוספים לשימוש במגירות ישנות? אספתי את הרעיונות ללוח השראה מקסים בפינטרסט.
מוזמנים!

יש לכם רעיונות נוספים לשדרוג מגירות?
ורעיונות להתמודדות עם באלאגן........?

אשמח לשמוע!
שלכם,
אורית



יצירה וצילום: אורית לוי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

"מה? אתה מרשה לאשתך לעסוק בעיצוב פנים?"