מי אני?


צילום: יסכה בן שלמה
קוראים לי אורית.
אני אמא לשבעה ילדים-מתבגרים-אנשים מקסימים.
אני אשתו של בעלי היקר.
אני מורה לתנ"ך.
בעבר הייתי מחנכת כיתה.
ותמיד תמיד אהבתי עיצוב, יצירה, תפירה, ציור, צבע.....
הבית שלנו חייב להיות מעוצב. לדעתי. לא בשביל העיצוב אלא בשביל הנשמה.
לא בשביל שאחרים ייכנסו ויגידו: וואו. אלא כדי שלי ולבני ביתי יהיה נוח, נעים ומלא אהבה.
ואני חושבת שלכל אחד מגיע בית יפה, נעים ו....כן, כן, מעוצב. לא יקר, לא מנקר עיניים, לא מגזיני.
בית של אנשים אמתיים, שחיים, נושמים, מבלגנים, מארחים (כמובן, גם את כל החברים של הילדים שבאים להתארח...)...
ובכל זאת- הבית מתפקד ומכיל ומאחסן ועובד בשבילנו בצורה אסתטית, יפה ושמחה.
ובכל זאת, הבית מספר את הסיפור שלנו, הוא רק שלנו, של אורח החיים שלנו, של הערכים שלנו, של הרגשות שלנו.
ואת כל זה הוא משקף בעיצוב.......
ואולי אפילו העיצוב קצת משפיע עלינו........?
מוסיף לנו שמחה, נעימות ורוגע....?
אז...
עכשיו אני גם מעצבת ומלבישת בתים...
או במילים אחרות, עוסקת ב"הום סטיילינג"...
כלומר, עוזרת לבית שלכם לתפקד, להראות ולהרגיש נוח, נעים, יפה ושמח.
ולמה "אלף.בית"? כי הבית שלנו הוא הראשון במעלה.
הוא העוגן, הוא הדלק, הוא המקור והמקום שלנו, ממנו אנחנו שואבים כוח, בו אנחנו מי שאנחנו באמת.
ואת המחשבות, הרעיונות, התובנות בנושא
תמצאו בבלוג.
אני כותבת את הבלוג כדי לשתף, לתת, להקשיב ולשמוע....


ברוכים הבאים וברוכות הבאות!
אורית
052-7203802
oritlevig@gmail.com

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר