אלף. בית כחול לבן מארחת את: רחלי בן אהרון Fine lines

  מיזם "אלף. בית כחול לבן" יוצא לדרך!
 ואם אתם לא זוכרים במה מדובר, מוזמנם לקרוא כאן.

שנתחיל?

ברוכה הבאה! ספרי קצת על עצמך.
שמי רחלי בן אהרון, מאיירת ומעצבת, גרה ויוצרת במושב לימן, בגליל המערבי. נשואה ואמא לבן ובת.
     אילו מוצרים לעיצוב והלבשת הבית את יוצרת?
אני יוצרת תמונות על עץ, חישוקי רקמה דקורטיביים, איורים להדפסה עצמית וערכות יצירה, כולם מבוססים על איורים מקוריים שלי, שאותם אני מאיירת בשחור לבן בעט על נייר. רוב העבודות שלי מתבצעות בטכניקת פוטו טרנספר - הדפסת גרפיקה על חומרים שונים בעזרת ג'ל מדיום.



איזה מוצר שמבטא ישראליות/ ציונות/כחול לבן את מציעה במבצע לקראת יום העצמאות?
כל המוצרים שלי נהגו ונוצרו ממש כאן, בידי, ולכן הם מבטאים ישראליות וציונות.
בנימה אישית: "כחול לבן"- מה זה בשבילך?
כחול לבן - מה זה בשבילי? להמשיך להתעקש ולגור בפריפריה, ממש על הגבול, למרות הקשיים.
איזה טיפ את רוצה לתת לקוראים שלנו?
בטכניקת פוטו טרנספר, שבה מדפיסים גרפיקה על גבי משטחים שונים, ניתן לשדרג ולמחזר חפצים שונים, שאולי כבר רצינו לזרוק ולתת להם חיים חדשים ומרגשים, ובדרך גם לשמור על ארץ נקייה יותר. הנה כמה דוגמאות מצולמות.
הסברים מלאים ניתן לראות בבלוג שלי.

ולסיום: איזו הטבה יקבלו קוראי הבלוג?
אם אתם רוצים הטבה הקלידו את קופון ההנחה ALEFBET בחנות המקוונת שלי ותקבלו הנחה של 30% בקנייה מעל 100 ש"ח. עד יום ראשון 15.5 (לא כולל).

כתובת החנות:
https://market.marmelada.co.il/finelines/23327

ומילה שלי, של אורית, כמלבישת בתים ויוצרת DIY:
את התמונות העדינות של רחלי תוכלו לשלב כקומפוזיציית תמונות בפינת קריאה או בחדר ילדים.
ותיראו איזה יופי המגירה- גם נוי, גם שימושיות, גם פרקטיות וגם מיחזור.....
אהבתי!
אני ממליצה.

ועד היוצרת הבאה,
מוזמנים לשתף את הכחול לבן של כולנו.
שלכם,
אורית




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר