אלף. בית כחול לבן מארחת את: הילה בא גד - צינקין "עיגולה"

ברוכה הבאה! ספרי קצת על עצמך.
נעים מאוד, אני הילה בת 29, גרה בגבעת שמואל אבל ירושלמית במקור.
מעצבת אופנה בעלת המותג 'עיגולה'.
אילו מוצרים לעיצוב והלבשת הבית את יוצרת?
אני מעצבת מתנות טקסטיליות.
חלק מהמתנות הן לעיצוב והלבשת הבית כמו:
כריות, חישוקי רקמה, כפפות ותחתיות לסירים, סינרי מטבח, כיסויי פלטה ועוד בהתאם להזמנות.
איזה מוצר שמבטא ישראליות/ ציונות/כחול לבן את מציעה במבצע לקראת יום העצמאות?
מוצר שמבטא ישראליות הוא כיסוי לפלטה-
מבטא בעיני את ערכי שמירת המסורת, חיבור לשבת וערכי המשפחה שהיא מייצגת וכמובן שמירת החום הארצישראלי שלנו כעם.
מצרפת תמונה, כמובן.
מציעה אותו במבצע של 10% הנחה.
להזמנות : https://m.facebook.com/EGulaFashion/
או בטלפון: 0524719000
בנימה אישית: "כחול לבן"- מה זה בשבילך?
כחול-לבן זה מבחינתי אחדות, הרצון לייצור מקומי לצד הרצון לקנות מאמנים ישראליים.

הילה יקרה, תני לנו טיפ לשדרוג פינה בבית DIY.
תוספת של בד בצבע וטקסטורה משדרגת כל פינה ומעניקה לה מראה חמים וביתי.
איך עושים את זה?
שלוש אפשרויות פשוטות שכל אחת יכולה לעשות:
1. קונים מס' חישוקי רקמה, בוחרים בדים שמתאימים לחלל הרצוי ולאופי שאת רוצה להעניק לו. מגהצים את הבדים ומכניסים בין שני החישוקים, מותחים ומחזקים עם הבורג העליון וכמובן תולים.
2. אותו הדבר אבל עם מסגרות מעניינות של תמונות. במקרה הזה למתיחה מירבית נדביק בשוליים או בחלק האחורי את הבד עם דבק גוטרמן.
3. קחי קנבס בגודל הרצוי- יכול להיות כמה קטנים או אחד גדול, חתכי רצועות של בדים, ריבועים ושאר צורות שבא לך ותתחילי להדביק (גוטרמן כמובן) כמו קולאז'. ההמלצה שלי היא קודם לכסות את כל המשטח ברצועות שונות ואחר כך להוסיף לפי הטעם.



חג עצמאות שמח!
ומילה שלי, של אורית, כמלבישת בתים ויוצרת DIY:
בכל חדר לו אתם רוצים להעניק חמימות- הוסיפו טקסטיל.
טקסטיל יוסיף חמימות, יוסיף צבע, עושר ועומק בצורה קלה ומהירה.
כריות, שטיח ווילון, מפית.
וכמו שהילה הציעה, גם תמונות וקישוטי קיר העשויות מבדים- יוסיפו חמימות וצבע לכל פינה בבית.
רק, שימו לב- שהבדים שתבחרו "ידברו" אחד עם השני באותה שפה.
אפשרות אחת, לדאוג שהבדים ידברו באותה שפה, היא: נשאר לכם בד מתפירת הכריות? עשו ממנו תמונה.

נשאר לכם בד מתפירת הווילון? תפרו ממנו כרית.
בהצלחה!

ואם עוד לא נרשמתם לקבל את הפוסטים שלי ישירות למייל שלכם- זה הזמן!
ואם אתם צריכים ייעוץ או ליווי להלבשת ביתכם-
מוזמנים ליצור קשר.

שלכם,
אורית


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר