הלב. הבית.

זה קורה עוד מעט, כנס מעצבי ההום סטיילינג הראשון.
כנס מושקע, מפנק ומסקרן שמארגנות סיון גולדפלד ומיטל אירני מסטודיו c4d.

מי תשתף את שפע ידיעותיה בכנס?
יונית צוק שחולקת בנדיבות עצומה את הידע שלה על בלוגים ואני לומדת ממנה המון לכל אורך דרכו של הבלוג. היא תדבר על הבלוג ככלי שיווקי. 
לעניות דעתי הבלוג הוא הרבה יותר מזה. אבל, זה נושא לפוסט אחר.
הגר דופלט הצלמת המדהימה שתדבר על הצילום שהוא ליבו של הבלוג. הכלי של הכלי.

הכלים כל כך משמעותיים....
אבל מהו לב העבודה?
על הלב תדבר ד"ר יפעת לבבי - לביא. היא תדבר על: "עיצוב והלבשת הבית כפלטפורמה להבעת הערכים ולהשגת המטרות המשפחתיות, אווירה רגשית ודינמיקה".

בול.
אבל ממש בול מה שאני עושה.
מדהים.
הוא התחיל.......!!!!
רעיון חדשני שאני חושבת עליו כבר שנים.....
וגיסתי היקרה הבריקה אותו וגם הוציאה אותו לפועל....
אז מה זה הפרויקט החדש?
במחלקת הרווחה של עיריית XXXXX בשיתוף פעולה מדהים עם עובד סוציאלי שהוא מטפל משפחתי של משפחת XXXXX ....
אני פוגשת את המשפחה במסגרת פרויקט לטיפול משפחתי תוך ביתי בעבודה ב"co" עם המטפל המשפחתי.
תהליך ההום סטיילינג בו אני נוטלת חלק משתלב בתהליך הטיפולי שהמשפחה עוברת. הוא חלק מלימוד שפת תקשורת חדשה, חלק משיפור מערכות היחסים, חלק מבניית דימוי עצמי-משפחתי חיובי...
מטרת הטיפול המשותף הוא העשרת השיח המשפחתי ובניית נורמות משפחתיות מיטיבות.
חושבים ביחד מהו בית בשבילנו ואיך נרצה לראות את הבית שלנו?
ומתוך הצבעים מדברים על תחושות,
מתוך הארגון מדברים על התנהלות.
מתוך מיקום העצמים מדברים על מקום הרגשות.
יוצרים ביחד משהו לבית שלנו, לחדר שלנו.
מתוך היצירה מדברים על התהליך.
מתוך התהליך דנים על הציבורי מול האישי.
על הביחד מול הלבד, לתת לעצמי מקום מול יצירת מרחב משפחתי בריא.......
ויושבים ביחד,
פרויקט הסטיילינג לבית שלנו הוא ביחד.
ולומדים דיבור מכבד והקשבה פעילה. ביחד....
ולומדים איך לעצב את הבית. ביחד....
את קירות הבית שלא מנותקים מלבבות הבית....
והרי בית...
הוא הקירות.
ובית...
הוא המשפחה...
ובית...
זה הרגשות, השמחות הקטנות, הביחד, הבאלאגן, היופי, ה..... הכל.
אז זה לא יכול להיות מנותק.
עיצוב הבית חייב להיות קשור לבפנים של הבית.
והבפנים חייב להשפיע על מראה הבית.
אין ניתוק.....

אני כל כך מחכה לשמוע אותה.

מבטיחה לספר רשמים מהכנס..........

שלכם,
אורית

תגובות

הוסף רשומת תגובה

תודה! איזה כיף שאתם כותבים תגובה!
תגובתכם תפורסם לאחר שהיא תאושר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

"מה? אתה מרשה לאשתך לעסוק בעיצוב פנים?"