צעדים, הרהורים, התחדשות....

היה פה פוסט אחר...
וה', שנושא אותי על כפיו, עזר לי ללמוד. ולמדתי עוד משהו שלא הייתי מודעת אליו.  
צילום: ארז ברזילי
בהתחלה נבהלתי... אבל ה' שמאיר, סימן לי את הכיוון.
ולמדתי.
צילום: ארז ברזילי
על פרי עבודתם של אחרים.
צילום: ארז ברזילי
ולמדתי... על זכויות יוצרים...
היה לי ברור שאני כותבת הפניה ונותנת קרדיט.
אבל זה לא מספיק...
צריך גם לבקש רשות...
כי תמונה ברשת היא רשות הפרט. למרות שהרשת היא רשות הרבים...
הסרתי את הפוסט מהבלוג, מהפייסבוק ומהפינרטסט...
והצטערתי...
חבל...
הוא היה מעניין... ואנשים למדו ממנו...
ואין...
עד שאקבל רשות מכל בעלות הבלוגים...
ואם לא, אז לא יהיה...
או שיהיה... אבל שונה... 
...
איך הקרה ה' בדרכי את הפוסטים המצויינים של יונית צוק על תמונות ברשת ועל זכויות יוצרים?
כי אני מתרגשת...
וחשבתי על הפוסט שאעלה על ההתרגשות...
על המשהו הממש חדש וממש מרגש שאני עומדת בפתיחתו...
בעזרת ה'....
צילום: ארז ברזילי
אני בפתיחתו של פרויקט חדש... מרגש.... ו... חסוי....
והוא חסוי כי הוא קשור עם גורמים טיפוליים...
צילום: ארז ברזילי
ואז...
בחיפוש אחר תמונות...
שהפעם לא בהכרח קשורות לעיצוב הבית...
הגעתי אל המידע הכל כך חשוב...
ואת ההמשך אתם כבר יודעים...


תודה לה' שלוקח אותי
צעד צעד...
מעלה מעלה...
ועוזר לי להתקדם, להתחדש
ולצמוח...
צילום: ארז ברזילי
ותודה על פרותינו, ועל פרותיהם של אחרים...
ועל השפע...
צילום: ארז ברזילי
ועל הזכות והיכולת להגן עליהם...
ותודה..
שאתה מזכיר לנו
שאנחנו רק צינור ...
צילום: ארז ברזילי
ומנסים להיטיב...
ומנסים להאיר...
צילום: ארז ברזילי
ותודה שאתה מסייע 
שהכל יהיה ביושר...
ותודה
שאתה עוזר לי לא ליפול...
צילום: ארז ברזילי
ותודה לכם שנשארתם עד כאן...
ותודה
שהחזקתם מעמד עד סוף הפוסט...



שלכם,

אורית




כל התמונות צולמו על ידי ארז ברזילי והן רכושו הפרטי.
כמובן שקיבלתי ממנו רשות מפורשת להשתמש בהן בפוסט.
אל תנסו להוריד אותן גם כי זה לא ישר וגם כי כאן הן לא באיכות המיועדת להגדלה.
את התמונות המקוריות ורבות נפלאות נוספות ניתן להשיג אצל ארז 058-7204832

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלף.בית. כחול לבן- המתנה שלי, שלנו לשבעים שנות

חדר שהוא פרס. לכל מי שנכנס אליו.

זאת אני. גם למי שכבר מכיר